1393/9/26
برگزاری سمینارارتباطات حرفه ای بر اساس مدل جهانی دیسک (DISC)

 کسب افتخاری دیگر توسط شرکت مهد پردا پژوهان( مجتمع فنی تهران نمایندگی البرز)

و سمیناری دیگر از سلسله سمینارهای آموزشی مدیریت توسط شرکت مهدپرداپژوهان نمایندگی مجتمع فنی تهران در استان البرز با همکاری شهرداری کلانشهر کرج، شورای محترم شهر کرج ، شرکت درنا و نماینده شرکت کاسپراسکی با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار گردید.

سمینار ارتباطات حرفه‌ای با مدل DISC روز چهارشنبه مورخ 26/09/1393 در ساعت 16 با حضور قریب به 300 نفر از مدیران دستگاههای دولتی و خصوصی، کارشناسان و علاقمند به حوزه مدیریت و  ارتباطات در سالن میلاد شهر کرج آغاز گردید. ابتدا برنامه با قرائت قران کریم و سپس با سخنرانی جناب آقای خیری مدیر روابط عمومی شهرداری کرج آغاز شد. پس از آن متن پیام شهردار محترم شهر کرج قرائت شد. در ادامه مدرسین سمینار به مدت حدود دو ساعت به تشریح مدل DISC پرداختند. پس از آن کارگاهی با حضور شرکت‌کنندگان برگزار شد و در این کارگاه عملی مطالب تئوری ارائه شده در متن سمینار به صورت عملی ارائه گردید. در خلال برنامه سوالی از محتوای درسی ارائه شده در سمینار طرح شد و در پایان برنامه به برندگان مسابقه جوایزی توسط جناب آقای یعقوبی اهدا گردید. این جوایز شامل سه دستگاه تبلت، سه کارت تخفیف 35 میلیون ریالی دوره‌ EMBA، ده کارت تخفیف 50 درصدی دوره‌های مختلف مجتمع فنی تهران، دو کارت ارائه رایگان اینترنت شش ماهه 1024 آسیاتک و دو پکیج آنتی‌ویروس کاسپرسکی بود.

در پایان مدیرعامل محترم شرکت مهدپرداپژوهان نمایندگی مجتمع فنی در استان البرز از تمامی شرکت‌کنندگان در سمینار تشکر کرده و برنامه را به پایان بردند.

ضمناً سمینار رایگان بعدی با عنوان راهکارهای مدیریت حرفه ای در چالشهای اقتصادی در تاریخ 30 بهمن توسط اساتید بنام کشور برگزار خواهد گردید جهت ثبت نام می توانید به صفحه ثبت نام سمینار رایگان همین سایت مراجعه نمایید.

بازگشت